updaten...

Ibland vet man inte om man ska skratta eller gråta. Igår valde jag skrattattacker. Jag valde att inte bry mig. Att jag sedan lade en hel del ilska på det var väl en parantes. Men jag hade rätt att bli arg. För människor - vad är det för fel på vissa människor? FÖRUNDRAS verkligen över detta!
Handlar om min uppsägning, manager som försöker lura på en saker, hur de behandlar andra anställda och hur ödets nyck kan få en att tappa haken. Jag valde att stanna en eller två dagar extra på jobbet, för att ge mina andra kollegor en chans - missade min trial på det där jobbet jag verkligen ville ha och enda chansen att få en ny är imorgon då jag sitter på planet till Stockholm. Var schysst, trots att jag bara kan och ville sluta direkt. Och vad är priset? Manager som psykar på, inte mig, men andra av deras anställda. Då vill man bara vända på klacken, spola tillbaka tiden och sätta sig själv och inte sin manager som sitter och försöker övertyga en i en halv evighet om att inte begära avsked trots att man förklarar att man bli sjuk av att arbeta i miljön. Och sedan försöker lura en till att signera sådant som man inte ska. Hade dock huvudet på skaft. Tack och lov. SNEAKY människor!!!!
Men nu är det nock.
Jag ska inte tjattra vidare om det längre. Men med det och med rädslan över att inte ens komma till Stockholm p.g.a askmolnet - var min dag inte lite hektiskt...Jag håller fortfarande tummarna för att askan inte kommer tillbaka tills imorgon och att jag fredag eftermiddag kommer att vara på plats i efterlängtade Stockholm!!!!
Men eftersom det verkar som att flyget kommer gå imorgon så väljer jag att tro det! Så jag laddar för fullt. Jag är PEPPAD till tusen. Att få springa, även om jag inte riktigt vågar mig tillåtas att helt vara hundra procent säker - TÄNK om flyget inte går. Usch, vågar inte ens tänka tanken. GAAH!!!
MEN NU ÄR DET PEPPELIPEPPPEPP :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0