the shoes

Till ngt helt annat. SKOR: Och inte vilka skor som helst. Men sitter och läser bloggar och människor som tänker Skor skor skor inför Stockholm Marathon och mitt huvud börjar fyllas av grubblerier. SKOR! Har haft lite tankar om detta ett litet tag. Ultimat för mig hade varit att köpa ett par nya för en tre veckor sedan. Men min pengakassa har ekat tom, väldigt tom, och därför har detta varit en omöjlighet. Alltså har jag två alternativ. Med tre skor som jag springer aktivt i har två av dessa potential. De ena är mina favorit långpass skor, men de andra är nyare och fräschare. Men de nyare har jag aldrig kört något längre långpass i. De oranga bar mig fram genom Berlin Marathon och har kärlek skrivet över hela sig. Vilka ska det bli, vilka ska det bli. Förvirrelse!!! Har nästan resten av min springoutfit avklarad. Blir förhoppningsvis favoritshortsen. Skulle vilja fixa ett nytt linne idag, som inte kostar något men som är bekvämt och bra. Men det är möjligtvis lite dream on läge även på den biten. Som sagt, inte pengar till det. Hm...Sedan är det energigelen som jag inte hunnit testa på något långpass än (förkylningen in the way). Funderar på att testa när jag kutar imorgon, men är det för kort för att se om det reagerar på magen? Kanske.
Musik tänker jag springa utan. Tror jag. Men å andra sidan. Kan det vara en najs backup. Å andra sidan vill jag inte ha massa saker med mig när jag springer. Vill bara ha kläderna på kroppen typ ;) Funderar funderar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0