så som det är sagt

Hej Lördag. Vad har hänt med den här veckan? Hur går tiden så snabbt?
Efter en välbehövd natts sömn laddar jag nu inför en ny dag med superyoghurtskålen och kaffe. Det vankas en andra dag på nya jobbet denna lördag!
Gårdagen gick bra - hoppas jag :) Man kan konstatera att det är väldigt annorlunda att jobba i London. På gott och ont. Det finns en totalt annan syn av övervakning och customer service. Internationella arbetskamrater och ett omklädningsrum och kök som ger en känsla av att stiga in i en high school movie.
Själv så jobbade på så hårt jag kunde - klädaffär är något nytt. MEn det som också är skönt är möjligheten. Att om man inte trivs är det enkelt att sluta.
I alla fall. Håller jag tummarna för dagen idag! Och även för att jag är ledig imorgon. Så att jag kan få mina 35 km :D
Med tanke på löpning. Hatar verkligen POLLEN. Just nu. Torsdagsintervallerna blev nästan bokstavligt talat spyintervaller. Men det kunde man INTE tro när man såg mina tider på de ytterst få intervallerna. 4x1km intervaller. Men det-gick-inte. Det var nästan astmaattack. Vi gillar iNTE. Not okey. Blä på det.
Hoppas att det är mindre pollen under Stockholm Marathon....
Tröstade mig med middag hemma hos en Julia i trevligt sällskap. Gjorde dock inte det smartaste - men väldigt mycket värt det än då...Mina lugna kväll "och kanske följa med dem ut på en öl sedan...." blev en tur till Dalston och en sjukt rolig kväll på ett ställa som skrek LONDON! Sjukt kul. Men trött som in i bengen igår. Efter allt för lite sömn och hattifnattande hit och dit.
Men charmigt ändå. Ibland. Att ha det så:D
Men nu - WORK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0