mumsmatmums

Trots att jag är en trött filur med en förkylning som nästan inte lämnat sängen på hela dagen betyder inte detta att jag tappar mitt sug efter matlagning och mat. Just nu spejjar jag in tasteline och smakar och kryddar mat i sinnet. Vad blir det till middag? Ja, det är den stora frågan...aubarginegratäng med fetaost? Avokadosallad med bönbiffar och fetaost...Linsgryta? Paj skulle vara LÄCKERT värre. Om man hade mjöl hemma för att kunna baka en pajdeg. Vill säga. Mmmmm....Bästa sysselsättningen just nu. Helt enkelt.
Men jag har inte dreglat efter mat hela dagen. Jag har faktiskt varit på banken också. Och jobbat med mitt andra jobb.
Men nu ska jag tråna efter recept lite mer. Innan jag ställer mig i köket och njuter, väldigt lycklig, av att skapa...


Kommentarer
Postat av: Ingmarie

Men fy då! Inte vara sjuk nu! Krya på dig!

2011-05-17 @ 03:51:11
URL: http://blog.nemonisimors.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0