måndagsdag

Godmorgon världen! Jag har sovit. Jag är utsövd. Jag har ätit godaste yoghurten med banan, apelsin, melon, nötter och torkad frukt. Druckit gott kaffe. Och samtidigt så gör jag det bästa av allt: LYSSNAR på MORGONPASSET I P3 på internet. ÅH! Lycka!! Mitt bästa morgonnöje har jag inte insett att jag kan uppleva förren nu. Tackar Julian för tipset. Helt lovely. Vardagslycka!
Och idag är min veckas första lediga dag. Jag tackar och bugar och bockar. Min andningsförmåga är verkligen på förkylningsnivå. BLÄ på det. Ska kurera min förkylning och min lilla utmattning genom att spendera en förmiddag här hemma. Fixa och dona. Ligga i sängen kanske. Mysa runt. Sedan blir det Portabello Rd Market där man kan köpa väldigt billig frukt och grönsaker samtidigt som man myser runt. I bästa sällskappet såklart!
Kanske blir dey även att sträcka ut kroppen på lite Body Balance ikväll? Skulle ju vara underbart skönt.
Fast prio ett: FRISK!!!
Såhär ser jag förresten ut när jag går på marknad. Konstant. Hela tiden. Vem är i sitt esse?


Kommentarer
Postat av: mikaela

haha ååh vilken underbar bild! jäkligt bull med förkylning dock :( ida är också sjuk... det är bara att chilla ja! härligt att gå på matmarknad och chilla då ju ;)

2011-05-17 @ 12:03:38
URL: http://galago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0