godmorgon och hej hej träning

Mums. Sitter och smaskar i mig banan, melon och grapefrukt med godaste yoghurten. Toppat med massa frön och lite torkad frukt. Mumma. Kaffe. Mmmm....Solsken till det och dagen kan inte börja bättre!
And you know what? Äntligen ska jag denna morgon bege mig till gymmet. Kroppen längtar, kroppen skriker. Efter träning. Och jag känner mig frisk. Ska köra ett lugnt pass med fokus styrka på gymmet. Usch och fy, första passet på en hel vecka. Kan nästan inte fatta att tiden går så snabbt. Men det gör den. Tiden. Går snabbt.
Och jag ska strecha. Ska också bli gudomligt. Måste få in det till en rutin. Varje dag. Mina ben börjar verkligen känna av att jag står 8 timmar per dag - minst. Speciellt nu när jag varit så förkyld och inte kunna träna. Det frestar på grymt mycket. För knäna och fötterna. Speciellt när jag inte hade hehe råd att köpa ett par bättre skor. När lönen kommer - då då då!
Men nu ska matlådan göras och en Maria packa sig iväg. Gym, jobb, sova. Dagen torsdag. Solskensdos på lunchen ska också ske. Good.

MOT GYMMET :D :D:D


Kommentarer
Postat av: Ingmarie

Härligt! Hoppas du fick ett ljuvligt pass! Och visst sliter det att "bara" stå och gå! Mina jobbnätter är (minst) 10½ timmar...Gissa hur mina ben känns efter det. :-O

2011-05-19 @ 21:53:59
URL: http://blog.nemonisimors.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0