Det är så här det är. Just nu. Le le le!

Har spratt i benen, ett ansikte som bryter ut i konstiga ryckningar (kan även kallas fånleende) och en två  lungor som andas fullkomligt normalt. Har en fullständigt ledig dag idag och tar det lungan och gör sådant som bara man gör när man helt oplanerat får en ledig dag och bara vill vara men ändå få saker ur världen. Som att storstäda lägenheten, laga supergod lunch, dricka kaffe och äta en eller ja faktiskt två rutor 70 procentig choklad, gå på Body Balance och få värsta pepptalken av den där personliga tränaren jag hade under tre sessioner (gillar fortfarande gymmet, trots dess små brister :)). Lägger sig och lyssnar på Håkan Bråkan och hör regnet mot fönsterrutan. Funderar hit och dit och bestämmer sig för att inte bry sig om det som är stort och skrämmande. Att strunta i sånt som tar energi. Att fokusera och vara riktigt lycklig och få leva i nuet och tänka positivt på det som sker imorgon. Resa till Stockholm för att springa, ja springa för lyckan och livet och allt det där. Att äntligen få göra det. Funderar liksom inte - just nu - på tiden, på smärtan, på tävlingen. Men i magen fladdrar fjärilarna. Fokuserar på det som ger mig mest energi - det som kallas kärlek och lycka. Oh yes. Det här kommer gå världen.
Och nu ska jag fixa med min packning (har ingen liten resväska så jag får ha min ryggsäck....packa smart antar jag hehe....). Sedan möta upp en Julia och ha kvalitetstid. We like it.
Skriver fånfin packlista på gammalt kuvert och känner mig miljövänlig som sparar på papper....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0