balansen

Okej okej. Nu har jag accepterat att jag har en liten förkylning i kroppen. Att jag har fett mycket pollenbesvär. Att en flytt till ett nytt land och en ny stad tar på krafterna. Att börja ett nytt jobb alltid är påfrestande.
Så ser just nu min uppladdning inför maran ut.
Men å andra sidan. Så ser den också ut såhär:
En flytt till ett nytt land och en ny stad har för mig betytt Lycka. Ett sätt att lämna vissa delar av sig själv. Om än bara för ett tag. Ger mig tillbaka mitt självförtroende.
Träffar mina människor som ger mig Energi och inte tar någon.
Börjar ett nytt jobb där jag får slita men ändå vara glad.

Så det enda jag gör nu. Är att boosta mig själv. Med mat och sömn och balans. Dum som jag var dissade jag naturläkemedel igår (tror att det funkar och tror man så brukar det funka...typ) för att jag tyckte att det var för dyrt. Kanske dåligt val. Hm.
Jag mår bra idag, själva förkylningen är nästan helt ute ur kroppen. Det är mest pollen som spökar. Hoppas på ett styrkepass imorgon.
Tänker mig en ganska lugn fortsättning på träningsveckan. Med styrka, ben- och coreträning, ett intervallpass och ett fartlekspass. Yoga. Kanske ett distanspass. Försöker hitta en balans. Men det är ju svårt när man inte vet vilken dag man är helt redo för tuffa intervaller.
GAAH. WHY? En förkylning på pollenallergi var ju inte det som den här helgen skulle betyda. Hm.
Ja. Dessutom så hade jag ingen Helena att väcka när jag lagade frukost imorrse. Hon sitter just nu på ett flyg tillbaka till Svea land :(

Kommentarer
Postat av: mikaela

hejaheja! boostaboosta! trivs du på fcuk? många snygga kläder alldeles för dyrt? personalrabatt? hehe? (när) kommer du till paris?

2011-05-17 @ 12:05:35
URL: http://galago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0