and we say:

Hej hej hallå världen! Jag tittar upp över kanten och vinkar hej, ler lite stort och upptäcker att nästan en vecka har gått sedan ett avtryck lämnades här.
Det har varit en så intensiv vecka att man nästan inte kan stava till det. Förutom jobb så har en Helena varit här och är fortfarande kvar :D Yey! Det har varit en jobbandes Maria som stressat runt på allt för många saker den här veckan. Tränat har jag också gjort. Formen känns inte på topp. Efter tre pass den här veckan och ett inställt (so far!!!!!) så kan jag konstatera detta:

en tävlingsmotiverad Maria i slutet av februari.


STOCKHOLM MARATHON närmar sig med STORSTEG!!!! GAAAAH!
Jag har kört ett tufft  (!) benpass/backpass på en crosstrainer, löpning distans morgonpass och ett BodyPump pass. Yepp. Inget mer än det. Intervallerna som skulle springas igår fick ställas in då jag vaknade helt utmattad och förkyld på morgonen. Imorgon blir det fartlek under en 20 km. Hoppas jag. Annars blir det på min lediga måndag. Sedan blir det fokus på kvalité (vilket det varit den här veckan med!), snabbhet, yoga och coremuskelträning!
GAAAAHHHHH!
Annars har jag superkul på jobbet, trots att det är ganska lugnt. Svassar runt och har härliga kollegor. Har blivit stammis på Starbuckscaféet mitt emot. Gjort massa viktiga saker som måste göras. Var på The Sounds konsär igårkväll.
Ja. Mycket som händer :)
Och jag har marathon-före-loppet-tankar.

Börjar liksom tvivla på mig själv.

Att formen har försvunnit hux flux.

Blä på det.

På pollen.

På tvivel!

Hoppas hoppas hoppas att ett besked på formen kan komma den här veckan. När jag är utvilad och kör kvalité.

Nu kör vi Maria. Prioritera rätt ska det göras med!

Men. Motivationen ska hittas. Tvivlet försvinna!

Maran under 4h. Det ska ske. Yes box på det. Punkt.

Kommentarer
Postat av: Ingmarie

Många som har problem med pollen även här. Jag är skonad även om jag både känner och ser allt "damm". Ta det lite lugnare bara. Det försvinner snart.:)Och grattis till jobbet!

2011-05-14 @ 15:20:15
URL: http://Blog.nemonisimors.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0