äkta och innerlig kärlek

Har hittat min nya passion. I gymmet. Eller i form av gymklass. Jag är förälskad - ja, ni vet, när magen pirrar så där förväntansfullt och ögonen tindrar och livet är underbart hela tiden? My nya förälskelse?
BODY COMBAT.
Efter att ha fått köra helt slut på mig själv med en personlig tränare och fått leka (köra skiten ur mig...) med kickar, slag och allt möjligt, kunde jag inte hålla mig från Combaten.
Drog av en 20 minuters svettandes på crosstrainern stod jag redo. Peppad. Till tusen.
Och åh vad underbart roligt jag hade det. 1h grymt bra träning - totalt slutkörande. Benträning, armar och core. Mmmm. Me love it. En kvart med egna övningar och ordentlig strech senare klockande jag av 1h35min riktigt riktigt grymt bra träning. Inte helt fel. Inte alls.
Så. Jag sov som ett litet barn. Och nu väntar jobb. Intervaller (!), Jobbintervju (!)(GAAAH: NERVÖS), Jobb, Distansträning. Fullt ös :) Better get to it then...
Fast...jag måste erkänna. Jag hade inte sagt nej till att bara ligga i solen i en park hela dagen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0