vår i luften

Hela helgen har varit synonymt med VÅR! (och solen skiner även idag!) Solsken och en sol som värmer. Underbart är ordet. På lördagen vände jag ansiktet mot solen, strövade runt i stan och köpte världens finaste necessär, färskt bröd, goda oliver, grönsaker...Det är något med våren som gör mig köpgalen.
Men det var så varmt att undertecknad kunde spatsera runt i sin älskade hatt och i en kavajjacka. Och då är det varmt!
Och trots att solen sken igår så satt jag i en cykelsal i...ja...tre timmar :D (fyllde på med solenergi-promenad innan passet på förmiddagen och vacker-kväll-och-ljuset-är-fantastiskt-promenad på kvällen:D) VASALOPPSSPINNING var ju vad det var! Men mer om det sedan!
Vårkappa och hatt ska på om en liten stund. Ärenden i staden ska ske. Skönt efter att (förutom en kort hämta luft promenix imorrse) ha tillbringat dagen framför en datorskärm intensivt tangentknapprande. Men först - lunch!


Kommentarer
Postat av: mikaela

ååh då är det ju tillochmed varmare än i paris! avis ^^ men vi har ju iofs modevecka så jag är inte ledsen hihi, och bilder kommer snart, ikväll tror jag nog :) finns ju på fejjan annars ;) imorgon ska jag försöka komma in på chanelvisningen :O får se hur det slutar... KRAM!

2011-03-07 @ 19:40:45
URL: http://galago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0