update!

Starbucks it is. En dator, en kaffe, najs miljö och härlig musik. Och en Maria med en hatt på huvudet och ett leende på läpparna. London och jag kommer bra överens helt enkelt!
Det är full rulle här i staden. Det är redan torsdag och tiden går snabbt samtidigt som man inte förstår allt man hinner med. Så som det ska vara :)
SOLSKEN!
Hänger med tha people och hittar på diverse ting, åker runt och kollar rum (bra sätt att se olika stadsdelar...), promenerar i solen, dricker kaffe, myser...Ingen shopping och inget museekollande än.
Dödstrött i fötterna och hela kroppen och knoppen har man kommit hem varje kväll, lite besviken på lägenheterna jag kollat på. Har en på gång som jag inte säger nej till. Ok hyra, delat rum och delad lägenhet. Trevligt folk, fin (!) och fräscht och PERFEKT läge. Bayswater, 2 min till Hyde Park...Låter inte helt fel! Får se om det kanske blir den!
Dagen till ära har jag promenerat ner till det Starbucks jag nu sitter på, i solsken. Kunnat kolla på vackra Regents Park och njutit av alla våriga saker. Blommorna som slår ut, människorna som ler. Och alla som springer - OMG jag är sugen på att snöra på mig skorna snart. För någon träning har det inte blivit hittills. Är vilovecka - så den icke vilan jag får är att gå. Konstant typ. Och sedan blir man fruktansvärt trött av allt det nya. Dessutom har jag ont i min fot...knixade till mitt i ett löpsteg förra veckan. Känt av det sedan dess, också efter 3milaren. Men kanske blir det en lätt runda ikväll (det blir ju typ på med shortsen....kan ju inte säga nej till det :D)! :D
Lite bilder. Inte så många - men några hann jag lägga in!
Nu väntar lägenhetsletande och sedan SOLSKEN och LONDON!



Kommentarer
Postat av: mikaela

he he he, maria, varför ska du ha vilovecka om du ska träna...? ååh magnoliorna här är också i full blom, helt fantastiskt! gick runt i bara tisha hela dagen idag, glad att man inte är i svea längre ^^ men var i hela fridens namn håller du och julle hus??? ni ska ju skypa med mig NU!... :( bisous

2011-03-24 @ 19:13:07
URL: http://galago.blogg.se/
Postat av: Ingmarie

Verkar hur bra som helst! Hur länge ska du stanna? Göra?

2011-03-25 @ 02:08:06
URL: http://blog.nemonisimors.com/
Postat av: REBECCA

fina bilder:)

2011-03-27 @ 14:39:28
URL: http://ohmycarotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0