och idag blir det bara upp som en sol...

SÅ, då var det bestämt :D Idag är det glädjens kraft som gäller! (fånigt att börja dagen att tänka så? Kanske - but what if it works..?) Och ja, solen skiner Definitivt ute!
Sovmorgon till lite innan åtta var välbehövligt och underbart. Gröten är inte äten, däremot supersoyayoghurt med banan, äpple, hallon, valnötter, linfrön och strödadlar. Och pumpafrön me. Kaffe och en macka. En parantesfrukostvecka i mitt annars så inrutade grötliv. Haha.
Läser tidningen och läser om socialdemokraternas Håkan Juholt. Tror det kan bli väldigt intressant att se hur han utvecklas. Vad som händer. Om han kanske till och med frångår den typiske slätskrukne och lite intensägande politikertypen som verkar ta över land och rike.
Det blir datorn på förmiddagen. Så länge jag kan hålla mig ifrån att snöra på mig löparskorna för härlig och lätt distans.
Hur länge klarar jag av att hålla mig i kragen - dagens i-lands problem :)
Kaffe utomhus på vår verdanda i solen. Mot en tegelvägg. Och i en jacka och invirad i en filt men ändå!!
Det fanns till och med en fågelskit på träet. Fågelskit är väl sommar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0