London it is!

This is it.

Jag sitter och dricker kaffe. Det fladdrar fjärilar I min mage. Jag har en vårjacka på mig. Kollar ut genom fönstret från Pret och tittar på alla som strosar förbi. Alla slags människor. Det kallas STORSTAD och herregud vad jag har saknat det. Att vara “mitt I smeten”. Storstadsliv. Underbart. Helt underbart.

Ja, jag är lite exalterad. Måste jag erkänna. Och det känns galet bra. Känner mig galet bra. Life goes on.

London kom jag till igårkväll. Allt gick enkelt och lätt. Hem till Julia, Mia och Dillman. Och Rhya. I Camden. Jag är redan kär I området. Självklart.

Te (PG Tips såklart. Vad annars I England??) och snickelisnack några timmar. Innan vi la oss för att suss avid två tiden.

Och att vakna upp I dagsljuset idag var fantastiskt det med. Lugn förmiddag at the house. Och ja, nu som sagt på plats I Covent Garden, just lämnat en Mia och en Julia – eftersom de jobbar I varsin butik bredvid varandra.

Planen idag blir lite av varje. Nu, när jag fått kaffe, kan jag dessutom tänka helt klart. En fördel…Det blir mobilhandlande och 2 visningar av rum. Ett på gang I Bayswater – vill ha!! Och ett I Islington…inte helt fel det heller. Men ska inte ta ut något I förväg. Har ju inte ens kikat in dem än hehe. Men det skulle vara najs att kunna hitta något första dagen….:)

Ska upptäcka London. Nya staden. Gaaah. Kära människor – visst är livet underbart? Ett äventyr, det är vad det är!

Update...Mobilshopping gjordes i ett nafs. Starbucks är kärlek ibland. Nu håller jag tummarna för två visningar som jag ska iväg på :) Great!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0