kaffe och en längtan efter sommar och värme

Idag är en dag då jag kommer att dricka kaffe. Eller ja, som den kaffeälskande människa som jag är (och ja, med det så kanske, kanske ett beroende har utvecklats..hm) så dricker jag kaffe varje dag. Men det kändes som ett konstaterande värt nämnas. Tänkte att det kunde lite bli dagens glädjeämne. En god kopp kaffe.

Dessutom vill jag har värme och sol och sitta i en park. Äta en halv rund brieost och jordgubbar. Sommar. Då man fortfarande hade luggen kvar och drack vin på kvällen och vaknade med sina egengjorda cappuccinos på jobbet. Då man blev stark och sprang de där långa distanserna för första gången. Satte distansrekordet 56km en 30-gradig söndag. Hade besök i storstaden och bodde på Körsbärsvägen i ett studentrum även om man inte var student. Precis bredvid Roslagsbanan och man trodde att huvudet kördes över varje kväll för att tågen lät så skorrande högt. Då man trodde att Sverige blivit ett land nära ekvatorn i en värmebölja. Sommar ja. Fin tid det där.

(foto: Mikalea. En midsommardag i Stockholmo. Right!)


Kommentarer
Postat av: mikaela

haha vilken otrolig skärpa, duktig fotograf! men åh de sommardagarna var finast i hela stockholm. saknar..

2011-03-02 @ 10:34:14
URL: http://galago.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja gud vad jag längtar till våren och framförallt sommaren!:)Men samtidigt så vill jag inte längta så mycket - tiden brukar gå snabbare då och jag vill inte att tiden ska gå så fort!:)

2011-03-02 @ 19:37:48
URL: http://jeselever.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

så söt bild :D

Sv: jaaaa visst är de chevre kombon sååå god :D åh vad roligt och gott att du gick och köpte det, mums, blev sugen igen!

Hoppas du får en riktigt härlig dag!!

2011-03-03 @ 11:26:02
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0