harmonisk....

Ligger nermysad (ja det är ett ord. säger vi :D) i soffan och tittar på Gossip Girl. På datorn...farligt farligt - vad har hänt med mig? Jag som typ inte tittar på tv. Allt är en liten väns fel som introducerade mig till det igår. En sajt där  man kan kolla på det. Vad ska det sluta - är beroende efter bara något avsnitt (vilket betyder att jag säkerligen är extremt mycket efter alla andra som har följt serien i typ 4 säsonger...men men).
Men anledningen till att jag och soffan är goda vänner ikväll kan vara denna: Massage...
Mmmmmassage. Fantastisk i hela 1 timmen. Gjorde gott för själ och kropp. Valde att boka in en kvällstid för att kunna bara glida runt med härligaste känslan resten av dagen...Så snart kommer jag väl sussa :)
Men la in en annan växel tidigare idag! Så det är så. Fick mig själv att bli väldigt inspirerad - trots att jag var på en nivå av icke sa nicke inspiration.
Lullade helt enkelt upp till Gerdahallen (sprang ngr omvägar...) i 40 min i ett 5.43 minuters tempo. Lätt stela ben som sprang och kämpade mot en motvind som hette duga!
Kom fram och rev av några intervaller på crosstrainern. För att sedan gå på ett mycket fokuserat styrkepass då jag fick in hela kroppen :D GOOD work! Summa kardemumma blev det 2h 10 min.
Racerstäda undan i huset. Smälla i sig lite lunch. Möta upp en Helena och njuta av solsken. Sitta på Espresso Haus och jobba. (utan att dricka kaffe...men det har gått osedvanligt bra utan mitt kära kaffe. Ingen abstinens hittils. Okej, drack ju ngn klunk imorrse men ändå). Och massagen därefter. Inte helt fel!
Så nu är jag harmonisk och ska gå och ta en knäckis och blåbärssoppa och fortsätta att mysa ner mig i soffan :D


Kommentarer
Postat av: Ingmarie

Skönt att magen blev glad igen och att energin återvände!

jag har haft stora problem med min mage men nu mår den bra. regelbundenhet är bland det viktigaste.och att testa vilken mat som är ok. "Ledins Digitur" (hälsokosten) har/är en stor hjälp för mig!

2011-03-16 @ 22:51:40
URL: http://blog.nemonisimors.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0