en fin frukost senare

Det är lördag. Det är en blå himmel utanför dörren. Våren ligger i luften. Jag har sovit och pysslat hemma. Ätit frukost. Det här är liksom bästa starten på dagen...
Lite frukt med soyayoghurt, nötter och frön, 2 färska dadlar, några blåbär och hallon...Hemmabakat morotsbröd. Gott kaffe till det...
Benen känns pigga och idag - som resten av kroppen. Men knoppen ska få vila idag. Stenhårt. Stenhård vila - så är det också :) Innan morgondagens roligheter. Istället ska knoppen, även kallad skallen, få jobba mer idag. Men först ska huset här hemma städas och en tvättmaskin skall tvättas och en promenad ska definitivt tas (just det...skulle ju supervila idag...) och kanske blir det en tur på stan också. Och ja, sen var det ju det där med att låta skallen jobba genom att..ja, jobba!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

Så fina bilder, gott! Bra start på dagen ;-)



Sv: Tack snälla för din fina kommentar om min blogg, kul att du gilalr den och tycker den är lagom personlig! Jag skriver ju absolut inte om privata saker (familjegrejer, detaljerat om mina vänner, en massa om mina åsikter, känslor, sex, för mycket åsikter osv. osv.), tycker inte det hör hemma i en allmän blogg på internet, men man måst eju få dela med sig av personliga saker utan att det ska vara mitt fel att någon stalkar mig :O Menmen, det är min åsikt, alla tycker olika! :)



Hoppas du får en fantastiskt bra lördag i solskenet!

2011-03-05 @ 12:57:21
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0