det är bara att lulla vidare

Känner mig något oinspirerad. Hade en måndag där jag först ställde in morgondistans och kvällsträning. Inte alls fick lika mycket jobb gjort som tänkt. (Däremot så köpte jag en resväska och drack te och snicksnackade med en Helena). Allt på grund av min mage. BLÄ :( Känslig mage - och i perioder får jag ont ont ont. Hm. Har legat på lut några dagar men kulminerade ordentligt i söndags kväll efter varit på stor middag. Typ magkatars ont. Så efter att ha intagit ytterst lite föda under dagen, insåg jag på eftermiddagen att det nog var bäst att börja knapra några tabletter. Gillar tabletter som verkar (för det gör dem) men ogillar samtidigt tabletter som ger biverkningar (som de gör på mig).
Men anyway. Idag käns det bättre - även om jag känner mig smått oinspirerad. Både när det gäller att städa huset, träna och jobba.
Men jag vet ju hur kul det blir när jag väl tränar. Och hur pepp jag blir när jag väl sätter igång med allt som ska göras.

Så därför börjar jag dagen med det som ger energi. I superfart ska jag nu svida om till en annan outfit (dock ej helt rena - i know MEN vem hinner tvätta sina träningskläder efter VARJE pass? så mycket kläder har inte jag...) och därefter få lite distans i benen genom att lulla (springa) upp till leksalen (gymmet) och ett ordentligt styrkepass (kan man hoppas).
Sen har man väl energi nog att plocka i ordning huset och anmäla sig till universitetet och äta lunch innan jag ska iväg vid ett. Just det - universitetet. Ska jag? Japp. Tror det är dags nu.
Måste få någonstans att göra av med min "jag vill veta" "jag vill förstå" "jag vill diskutera(prata som en pratkvarn)"...och allt det där andra.
Så - nu har jag peppat upp mig till förmiddagen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0