yeah!

SOM en NY människa. Tänk vad en och en halvtimme intensivt svettande på ett överfullt gym kan göra.
Efter skoshoppande med en Tina och efter Starbuckskaffe (som fortfarande är för blaskigt för min smak men som jag fortsätter att konstant sörpla i mig...) hamnade jag på gymmet. It's growing on me :) Alla som jobbar där är sjukt najs. Stundtals hänger jag där en hel del. Känner igen stammisarna, snart är jag en själv. Snackade och pratade mara. Gick på Body Pump som var grymt på massa olika sätt. I 40 minuter. För att sedan svettas rejält mycket på crosstrainern i 50 minuter. En och en halv timme senare var det strech och tubenåkning hem. Och jag var nöjd och glad :) Imorgon kanske kanske kanske jag ska springa springa springa. Fick ett sug idag. Liksom :)
Men nu kallar sängen. Första dagen på nya jobbet imorgon - och jag börjar klockan sju. Och eftersom klockan nu precis slår halv elva är det sova-tajm!


Kommentarer
Postat av: mikaela

ohoho ser nästan ut som att du har på dig någon slags kattsuit!

2011-06-07 @ 13:22:04
URL: http://galago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0