wake up...



TRÖÖÖÖÖÖÖTT!
Herrejisses. Jobbade till nästan fem, hann inte med någon paus och åt först klockan - ja, fem. Kom hem och däckade i sängen. Vaknade upp precis nu och krängde lite nötter. Mår illa och känner mig lätt snurrig i bollen...Usch och fy. Planen är en löptur. Försöker vakna till. Springa bort tröttheten? Hehe...hoppas. Ska bara. Vakna. Lite mer.
Shit. Jag skulle verkl
igen behöva semester. En månad. Minst. Fattar inte hur jag lyckas. Var evigheter sen jag var ledig. Helt ledig. Och in vintras räknas nästan inte. För att det var bara så utmattande allt möjligt ändå. Den där tiden. Blä på det. Orkar inte...GAAAH. Semester. En månad. Ja tack. NU? Vill...

Kommentarer
Postat av: mikaela

åh lille vän, tycker du ska ta semester när jag kommer då :D jajaja! men du ska ju till lund i höst, då kan du ju åka dit lite innan kursstart och bara chiiilla ett tag och kanske åka till din stuga eller nåt ju :) och hörre du, hur bra är det där jobbet egentligen? sugen på månadssemester efter en vecka? hoppas allt går bra!

2011-06-20 @ 11:02:00
URL: http://galago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0