tillstånd

Glad, trött, irriterad, trött, lycklig, glad, trött, trött, irriterad, glad, lyckligt. Jobb, träna, sova, jobb, jobb, jobba, kvalitetstid, te, vin, vänner, jobb, jobb, jobb. Och lite sömn. Senaste fyra dagarna kan nog beskrivas som detta. I ett tillstånd av galenskap har jag klarat av första 4 dagarna på nya jobbet. Det är kul men lite galet. Speciellt i början. Är skräckslagen inför nästa vecka då jag har allt ansvar själv (även om mina managers inte rycker på axlarna och ALLTID hoppar in när de behövs) samtidigt som jag kommer tycka det är superkul, tror jag. Trivs som fisken i vattnet och är en glad människa på jobbet och 9-10 går fortfarande lika snabbt som att säga hej hej hallå!
Träningen har skett lite grann. Vilket betyder 1,5 h på gym och två korta löpturer. Ställde in dagens work out - för liiite sömn och alldeles för trött. Prioriterar vänner och utgång i London ikväll. We gonna rock the city.
London och världen och vädret (med solsken ömsom regn som VRÄKER ner) är väldigt mycket som jag just nu. Upp och ned ned och upp och väldigt väldigt mycket. Ikväll ska jag inte tänka på något och inte tänka och bara vara med de som är så fina så. It's gonna be good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0