stundtals

Update från Londonlandet. Maria ska sova nu :)
Snart. I alla fall.
Efter en helg med för lite sömn, ja hela förra veckan faktiskt, och ett par dagar med utgång, saknade sovtimmar, mycket jobb och fel och lite mat. Känner jag mig fullständigt nöjd med mig själv i detta nu. Efter en rejäl tur på gymmet kunde jag än en gång känna Yes - jag älskar det. Puscha mina gränser, få ut allt fel i mig genom träningen. Känna stämningen och atmosfären som också finns tillsammans med andra träningsgalna människor. Har behövt köra lugnt med träningen och köra galna utekvällar (sjukt rolig utekväll i fredags tog aldrig slut. Och sedan var det en övertrött och extremt peppad Maria som slutade jobba halv tolv på lördagskvällen och kubbade till tuben och åkte hela vägen till Dalston för vännerna och hade sjuukt kul igen) och jobb och gud vet vad. Förra nattens sömn blev inte ens den najs, 4 timmar sömn senare var jag på jobbet.
Men när jag slutade idag - efter övertid såklart - sprang jag hem och bytte om till shorts och linne för sommaren har sagt hej hej hej igen och jag sa hej hej hej till Hanna och Julia, kaffe, sol och Hyde Park. Innan min fantastiska och svettiga 90 minuter träning på gymmet, i form av Body Combat (love it - fäktningsnörden i mig säger mer mer mer!) och ett rejält benpass på crosstrainern. Och med tanke på träningsglädje - en löprunda i söndagskväll fick mig att känna kärlek till regn, löparskor, steg och andas. Tack gode gud för det!
Och nu har jag dessutom jobbat två dagar själv! Wiie. Igår gick bra, trots att jag jobba 7-5 utan paus (för att jag låg efter med allt som skulle göras hela tiden och jag vill göra klart det jag gör...alltså bad jag inte om paus...klockan  inser jag att jag inte ätit sen 6 på morgonen. CRAZY!!!). Men det gick ändå bra - och idag ännu bättre :)
Och nu sover jag nästan i sova. Skriver i trans liksom. Och väljer mellan smsen om att hitta på något i stora staden eller alternativet sooova. Kanske hinner jag somna innan jag bestämmer mig? Enklaste lösningen :D

Kommentarer
Postat av: mikaela

neeej jag är icke hemma, nu har mona-veckan börjat så jag kommer ha tillgång till telefonen 1 juli igen... så vi kan inte prata innan london :( vi får mejla och bloggkommentera istället :)

2011-06-15 @ 20:37:02
URL: http://galago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0