söndagsdag på bästa vis

Regnet träffar fönsterrutan så pass hårt att det stundtals överröstar musiken som spelas. Söndagsregn. Söndagsmusik. En söndagsdag. Och en perfekt sådan. Vila. Ännu mer.
Gårdagen och natten var legendary. Absolut. Med vår sedervanliga början i Camden. Julia och jag lagade middag. Vi gjorde bål-sommar-drinkar. Fyra tjejer grymt peppade. Can it get better?
Dalston var platsen. Aliby, the Nest, Shoreditch. Solen hann precis inte alls gå upp innan man somnade. Men nästan. Morgon. En vanlig ovanlig lördagsnatt i London helt enkelt.
Idag har jag chillat. Imorgon börjar jag med en ny vecka. Som jag har bestämt ska vara fylld av energi. På alla sätt och vis. Så idag har jag fortsatt vila själen och kroppen. Bland annat genom detta:
Ett besök på Withechapel Gallery. För att se Paul Grahams fantastiska fotografier. Värt den rätt så långa trippen och att bli blöt av regnet  - FANTASTICO.
Nu ska det lagas nudelwok med god tofu och vårrullar. Mumma mumma.

Kommentarer
Postat av: mikaela

ringde nyss! testar snart igen :) men har jeeette ont i halsen och är dunderförkyld så blir ett kort samtal om jag får tag i dig, du får stå för det mesta av snacket ;)

2011-06-05 @ 20:11:03
URL: http://galago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0