plötsligt

Ett introduktionsmöte på nya jobbets head office med ett antal andra nykomligar senare är jag hemma igen. En lunch senare kan jag konstatera att jag hittat bästa knäckebrödssubstitutet - beroendeframkallande. Lyssnar på softaste musik och ska snart bege mig ut i regent igen. Njuta av min resterande lediga dag innan jobbet börjar på riktigt imorgon. In till stan och träffa Tina. Och yes, sedan väntar träning på gymmet denna kväll. Har vi längtat? Har vi LÄNGTAT? Oh yes. Oh yes. Köra hårt. Kommer bli lovely.
Måndag. Gooood day. Good day!

HADE DOCK inte sagt nej till lite sol och värme. Kaffe. En strand. Natur. Hmm....Istället går jag nu ut genom dörren och säger hej till storstadsdjungeln.



Kommentarer
Postat av: Ingmarie

Förstår att du vill ha värme. jag njuter av den till 100%! Men kul att det blev gymträning! :-)

2011-06-06 @ 22:03:58
URL: http://blog.nemonisimors.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0