onsdag och ledig för en dag!

Jag sitter med fötterna uppdragna i soffan. Gör uppror mot vädret utanför som är trist och grått och har på mig en blommig kjol. Fast, jag måste medge, att regnet faller mot rutan passar mig faktiskt perfekt denna dag. Denna dag som har varit en sån där skön dag då man inte gör nästan något alls. En sån dag som är perfekt när man har sömn att ta igen och varit igång nästan dygnet runt i en och en halv vecka.
Igårkväll somnade jag i soffan. Mys! Tog sovmorgon och vaknade halv nio, låg och drog mig till 9. Steg upp och åt frukost och fixade och donade här hemma. Skönt att bara gå hemma på förmiddagen. Städa köket, tvätta. Dricka kaffe.
Tog mig till gymmet för lunchträning. En timme och jag DARRADE! Fantastico ny (ganska i alla fall...:D) instruktör som får mig att ge järnet every time. Body pumpad och hungrig som få klämde jag en banan och kände mig lycklig och glad. Handlade mat och lagade god lunch. La mig och sov i en timme. Vaknade och var fortfarande fruktansvärt trött. Så det slutade med att jag bara satt och myste och lyssnade på musik och drack te. Hela resten av eftermiddagen. Fick för mig att baka paj, gick och handlade - igen :)
Så ny doftar lägenheten av en spenat och fetaost paj som står i ugnen....snart klar :)
Har typ inte varit hungrig de senaste dagarna. Sånt där har inte tid att äta när man är hungrig så då går hungern över. Spenat och fetaostpaj kan nog få mig på andra tankar :)
Börjar känna lite mer i mig själv. Även om det är kul att flänga hit och dit på sånt man tycker om, måste jag hinna med mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0