morgonstund

Fjärilar fjärilar fjärilar i maaagen. Haha, men inte extremt. Jag är en glad människa idag, lite sådär som att det bubblar i mig. SÅnt är fint. Klockan är sex och morgonen är underbar. Längtar tills man kommer ut. Dricker kaffe och äter råg, havre och linfrögröt med banan, mandel, dadlar och soyamjölk. Behöver jag säga Mumma?
Älskar att vakna vid den här tiden. Har på nått sätt någon väckarklocka som säger upp och hoppa. Okej, inte alltid. Men på sommarhalvåret. Älskar jag det!
Och vaknade härlgit utvilad som man bara gör efter ett ordentligt träningspass. Men jag är lite besviken. Tog i ordentligt på Body Pumpen igår. La på extra. Och fortsatte hårt efter passet. Benen borde vara lite moshy idag. Armarna är dock inte det. ÄN! (yes, jag vill ha träningsvärk. bara lite i alla fall...). SKyller på att jag inte hunnit känna efter än :)
Gröten ska ätas upp och kaffet drickas. Pudra näsan och sedan är det off we go!


Kommentarer
Postat av: mikaela

hihihahohahi fjäärilar! underbart :) när är det du ska ta en drink? måste ringas efter det! så himla kul... och JA klart jag kommer ihåg flaskposten! undrar om någon har hittat den eller om den gick sönder... who knows!

2011-06-07 @ 13:24:40
URL: http://galago.blogg.se/
Postat av: mikaela

hahaha ååh spamma på du bara! piggar upp mitt tunga snorhuvud :) jaa undrar jag också men kommer snart iaf! oj vad kul vi kommer ha det! då ska jag allt se dig kuta runt i "linne och träningstajts" (erkänn att du egentligen är londons underground-hjälte som förklär dig i kattdräkt och hoppar mellan hustak för att hjälpa brustna hjärtan och förvirrade själar, du bara säger att du tränar och springer mil hit och dit som cover!)

2011-06-07 @ 18:53:54
URL: http://galago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0