matlagning på gång

Det doftar mat i hela lägenheten. Basilika, vitlök, chili, tomat...mummapaj är på g. En tomatpaj. Jag dör, jag hamnar i himlen....Cravings efter paj. Perfekt tajming - lämnar huset om en halvtimme för att hämta upp lilla Mikaelan - och så har pajen svalnat tills man kommer hem. Sommarmat - passar perfekt nu när solen har kommit fram. Yes box på det!
Och efter en tur på gymmet var mina muskler möra och darrande. Även om jag kom dit dödstrött och inte riktigt pallade ge hundra procent. Så blev det bra till slut - kände jag nu på eftermiddagen hehehe :) Det las i alla fall på vikt på benövningarna - yey på det!
Efter en chill eftermiddag i hemmet med lunch och småpysslande vaknade jag till liv. Gick och köpte en kaffe och strövade omkring här och gjorde ärenden. Allt från bank till jobb till mathandlande. Och nu känner jag mig mindre trött. Säger HEJ till solen och är pepp pepp pepp på allt igen. I'm back in the game again...:D


Kommentarer
Postat av: Ingmarie

Skönt att läsa!

Jag hoppas jag någon gång får tillfälle att bjuda in mig själv till för att äta för du verkar vara en hejare på att kocka! :-)

2011-06-23 @ 01:59:29
URL: http://blog.nemonisimors.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0