lyckorus

Sitter och jobbar och försöker koncentrera mig. Solen skiner därute och magen börjar så smått kurra. En lång dag och jag är lite härligt kvällstrött. Men glad.
Började dagen med den där "audition". En och en halv timme att prestera och det gick faktiskt super! Två timmar senare ringde managern från den restaurangen jag sökt till och sa att head office sagt "yes please". Efter ett möte på my place fick jag veta att det bara var jag och en till som blev godkända. Av typ 8 stycken, men alla hade varit på intervju och trial innan - så det var ju faktiskt kul :) Så om jag inte stör mig totalt på måndag då jag ska tillbaka på Head Office för att ta med uppgifter om mig själv och proof - så börjar jag på tisdag :)
Är riktigt glad - för jobbet passar mig som handen i handsken. Atmosfären i restaurangen och delin är underbar. Maten fantastico. Människorna jättehärliga. Och det är väldigt bra bra bra standard. Ultimat erfarenhet helt enkelt. Och när barista- och deliträningen är över finns det också en chans att rycka in som servitris. Vilket jag inte säger nej till heller! Tummen upp helt enkelt!
Efter jobb, kaffe i Hyde Park med Julia och åter lite jobb sitter jag nu här. Och firar denna underbara dag och att det är sommar med ett glas rött. För att man fick lön idag dessutom.
Underbart helt enkelt!

Bjuder på en sån där bild som är lite ful men som man ändå tycker om. I stockholm. Maran sprungen.



Kommentarer
Postat av: Ingmarie

GRATTIS! Lev väl!

2011-06-02 @ 22:15:55
URL: http://blog.nemonisimors.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0