löpning, body pump, regn och kladdkaka

Ett löppass och ett Body Pump pass senare säger jag fredagskväll och myyyyys. Sitter och lyssnar på musik och småpratar med my housemates. Har bakat en kladdkaka som jag har en sneaky feeling om - jag tror att den är fantastico! Mmmmm. Måste snart snart snart smakas!
Löppasset genom regnet blev lite kort. Drygt 6 km och sedan var jag tvungen att hämta upp min Body Pump biljett. Men det är helt okej ändå. Tränar i alla fall fler gånger nu. Tiden är inte lika lång som förut - men varför inte köra kortare ibland? Det gör gott det med! Pumpen känns i armarna och benen, som var lätt (!) möra redan innan. Skönt sätt att avsluta dagen på i alla fall!
Men det bästa med löpningen (förutom att jag fick en high feeling av att kuta i renget som öste ner. Det är livsglädje det!!!) var det där gemensamma leendet jag delade med en mötande. En mötande löpare i springkläder och en liten ryggsäck som kryssade fram bland människorna när jag plötsligt var mitt inne i smeten. Det var ett sådant äkta och genuint leende som faktiskt värmde i själen min. Tack för det du främling ute i regnet. Mer leenden åt folket! Säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: Isabella

Schysst sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-11 @ 07:39:16
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0