kaffetajm!

Sitter och lyssnar på morgonpasset sommar och får en sån där sommarkänsla i hela kroppen. Lite som när man skulle på skolavslutning på lågstadiet. Förväntasfull, nervös och glad. Blandat med känslan av att ta studenten. Det pratas nämligen om studenter, sommar och livet...Är lite synd att inte ha varit i Sverige under utsläppen. Det finns ingen (!) bättre början på en sommar än studenter som lyckliga tjuter ut sin glädje!
Istället sitter jag i ett regnigt London och dricker kaffe. Var är sommaren? VAR ÄR SOLEN?? ger svar på tal till alla som säger att sommaren kom och gick, säger "No NO". Säger att den var på snabbvisit men nu kommer den för att stanna. Men den kommer liksom inte tillbaka igen verkar det som. Tappar tron snart va :)
Låter lite bittert.
Men det är jag inte. Bitter alltså :)
Däremot så ska jag slörpa i mig mitt kaffe njutningsfullt. Ringa hem till svealand. Coola ner mig lite. För att sedan ge mig ut på en löpartur. Hade verkligen velat köra 2 timmar. Hoppas jag pallar det. Lite nervös liksom. För att huvudet inte kommer vilja. För att kroppen är trötter...Hm...Säger ja tack till allt över 15 km just nu hahah :D

Kommentarer
Postat av: Ingmarie

Om det är någon tröst så är det ingen sommar här heller...:-(

2011-06-21 @ 23:51:52
URL: http://blog.nemonisimors.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0