just just just nu....

Just nu känner jag mig SÅHÄR. 10 timmars (och tio minuter extra) lång arbetsdag som gått i ett!!! Förutom 15 minuters pass då jag slängde i mig sallad som bestod av..ja, sallad. Morötter, tonfisk och liiite broccoli och kikärter. Egenhoppslängd klockan sex på morgonen. Lite keso och nötter gjorde att jag kände att måltiden blev lite komplett (vilket det inte var för att klockan var två och jag åt frukost klockan sex. Intaget däremellan bestod av kaffe. Skakig på handen? Yepp hepp!). Hem och åt en liten bit av en överbliven macka. Ut och springa springa springa. VIlket jag inte är så jätte jätte jätte peppad på egentligen. Är ute ur träningsrutinen! En månad med början med sjukdom och sedan marathon och allt har gjort att jag kommit helt ur rutinen. Så det blev en 36 minuter löpning. Igår blev också en kooort runda på dryga 40 min. Yepp hepp. Psyket har inte extrema lusten och kroppen är väldans trött och intaget av mat har inte varit det bästa :) Men jag är glad än då och inser att jag inte behöva lägga all fokus på tränings just nu. Har ju herregud lagt så mycket fokus under flera flera flera månader. Kör kortar löppass om jag vill - bara jag gör dem! Får in rutinen liksom :)
Nu känner jag mig i alla fall som en ny människa ingen. Tack tack. En dusch och jag kommer nog vara ännu gladare i hågen. Lite mat på det? Ja tack och jag säger hej hej till världen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0