just another day

Yey! Imorgon får jag sova uuuuut. Jobbar sena passet, vilket betyder sovmorgon för lilla mig. En planerad längre springrunda på det och jag tror att jag kommer vara som ny :)
Just nu. Nersjunken i samma gamla soffa som vanligt. Har krängt hallomiost och annat gott. Så hungrig som jag var efter ännu en lång dag på jobbet. Träning på det. Bara 55 minuter Body Pump, men jag var så trött och gav ändå allt - så det var klart godkänt ändå!
Thank god för att dagen idag har varit lugn. Har hunnit med allt som skulle göras på jobbet - utan att springa runt som en galning. Säger TACK för att det inte var så sjukt mycket folk ute och strövade. Hann ju till och med äta idag.
Träffade världens härligaste människor idag. Bland annat en trevlig herre från australien. Vi kom in på att prata kaffe, mat, London och Whole Foods Market i New York. Gillar det! Därför som jag älskar att jobba som jag gör. Alla dessa möten. Även de där skitsura personerna som man - ursäkta uttrycket - vill sparka i röva. Ibland. Ursäkta. Att man säger så. But that´s the way it is!
Förresten så blev det en löprunda igår... Jag gillade det hela vägen. Bara 45 minuter - men värt guld. :D
Ja må vara sjukt trött dessa dagar när jag jobbar nästan 10timmars pass flera dagar i rad, utan paus. Det tar mycket på krafterna. För det är ett jobb som där man arbetar med kroppen. Och försöker vara på topp liksom. Det är ju då det är kul - när man är på topp. Men känner verkligen hur jädrans mycket träningen betyder. Må vara fruktansvärt trött. Men det är värt att puscha - köra lite kortare - men ge allt. Kroppen kommer i behagligare läge och blir alert igen. So true. :D Jag gillar!!!
En bit mörk choklad, musik och mejlskrivande nu? Ja TACK! :D

Vet inte varför...bilden hamnade här. Vem blir mer rastlös när man är övertrött och kan inte sitta still och när man gör det så tycker man att tidningen ska bli ett konstverk??? :D




Kommentarer
Postat av: Ingmarie

Oj oj oj! Verkar vara sjukt jobbigt det där med så låga dagar UTAN MAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jag hade inte pallat 2 dagar på raken.

Var rädd om dig!

2011-06-20 @ 23:00:27
URL: http://blog.nemonisimors.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0