hej sommarfeelings!

I lördags blev det sommar i London. Jag har fått njuta fullt ut en hel söndag och en hel måndagskväll. En söndag som spenderades med en viss trötthet i parker. En springrunda i Hyde Park, solning och chill i Regent's Park och även  kvällspicknick i den sistnämnda. Efter att ha svettats ihjäl 9 timmar på jobbet igår - samtidigt som jag tackade min lyckliga stjärna över att det var måndag och en luuuugn dag - begav jag mig ut för att springa en sån där hatkärlek runda.
Det var så sanslöst varmt! Mer än 30 grader och precis innan himlen skulle regna. Ni vet när det är så där extremt tryckande ut. Jag har hatkärlek till det vädret. Fylls av en charm att springa på, gillar det liksom. Samtidigt som det är sjukt jobbigt :) Fick i alla fall upp mitt distanspass i just distans! Har bara pallat traska runt i högst 8 km vissa dagar på sistonde - nu blev det mer än 12. Yeah :D
Efter sommarmat i form av hallomi och härliga grönsaker - kunde man bege sig till Camden för en sommardrink. På en helt vanlig måndag. Då känner man att det är sommar.
Idag är jag förvisso ledig. Yeah. Mycket god frukost avnjuts därför just nu i form av kokt ägg med salt, en fruktsallad med yoghurt och flingor samt kaffekoppen.
Sedan ska jag bege mig till mitt fina lilla gym och köra hårt. Tänkte belöna mig med shopping. Med Mikaela. Vi ska till rean. På Topshop. På Oxford Street. Har en känsla av att det kommer vara mer utmattande än det hårdaste gympasset....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0