frukost och utebliven morgonträning....

Morgonstund har guld i mun. Eller INTE. Har tänkt två mornar i rad nu att jag ska upp och springa innan frukost. För att det är enda tiden som jag ska ha hunnit med det. Igår var jag fruktansvärt trött och sade nej till idén av orsaken: nästan inga timmars sömn natten innan och det faktumet att jag hade en lång dag framför mig som skulle sluta med stängning. Prioriterade att vara pigg och sova en timme extra. Prioriterade kvalitétstid med min Mikaela.
Och denna morgon vaknade jag första gången vid åtta. Stendöd. Stängning igår och nej jag kom inte i säng före klockan ett. Hade typ 5 min paus så kvällsmaten bestod i allt för lite mat (hur mkt hinner man slänga i sig på 5 min liksom :D). Så denna morgon GICK DET INTE att komma upp. No chans...Och eftersom jag jobbar (KOOOOORT DAAG YYEEEEY!!!) 11-17 är det möjligt att ingen träning sker idag heller. Återigen prioriteras kvalitétstid med de som inte alltid är här :)
Jag antar att vissa veckor blir såhär. Mycket jobb och mycket annat som händer. Skillnad mellan nu och då är att jag accepterar det!
Kan ju se det som att jag iaf fick nästan en 20 km långpass i tisdags....Hehe :D

Åt förresten Världens Godaste Brownie igår. Mer chokladsmak än en 70procentig chokladkaka från Lindt. Mumma.....

Kommentarer
Postat av: Rebecca

för mig är det samma nu. Jobbar en massa massa och träningen prioriteras tyvärr bort :/ men jag accepterar också det. Det är viktigare att ha ett socialt liv utanför jobb än att bara träna tycker jag!

2011-06-25 @ 19:58:41
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/
Postat av: Ingmarie

Ja så där kan det vara ibland men snart kommer du att ha både tid och ork igen!

2011-06-26 @ 21:19:03
URL: http://blog.nemonisimors.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0