fredag morgen. fattigare i plånboken men lycklig ändå!

Lyssnar på svensk radio och plötsligt kommer det en låt av Phil Collins och jag får härliga sommarkänslor och blir sådär lycklig. Helt plötsligt. Överraskande.
Och vårt element har någon obotligt sjukdom för det går inte att stänga av, vilket inte är underbart då det är sommarvärme utanför vilket inte är någon bra kombination. Tack och lov ska jag lämna vardagsrummet och lägenheten och bege mig ut den här underbara dagen. För att jobba och åka runt i London och trängas med turister och alla andra dödliga. För kaffet är drucket, frukosten äten och....
Lidingöloppet-anmälan är gjord!!!
Gjorde lite ont i plånboken med kändes underbart i hela mig!
Det ska gå utomordentligt bra. :D
Ser fram emot det SÅHÄR MYCKET :D
En medalj tid och ett fantastiskt lopp senare kommer jag...ja, vad vet jag.
I alla fall.


Kommentarer
Postat av: Ingmarie

Vad roligt! Hoppas vi ses!

2011-06-04 @ 01:07:34
URL: http://blog.nemonisimors.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0