dessa mornar

It's on. It's Oooooon. Jag är tror jag kommer bli kär. I nya jobbet. And I like. Lika Lika. För det första - hur kan man inte bli lycklig av att stiga in tio i sju, bjudas på superb nygjord cappuccino och glada arbetskamrater? 9 timmars jobb gick utomordentligt snabbt må jag säga! Trots att jag endast satt ner en kvart under dessa arbetstimmar för att slänga i mig lite lunch i form av pasta pasta som trevligaste kocken slängt ihop på två minuter. Hela tiden saker att göra. Och mycket! Vilket jag gillar! Gör lite fel hit och dit - stundtals. Men fick beröm av min trial ansvariga igår. Hon uttryckte det som "Thank god! You actually do things. And pay attention - with interest!". Woho! Kändes bra att höra :)
Så - nu springer jag iväg igen. En tidig vacker morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0