we gonna rock you


 

Dagarna går i detta nu i rasande fart. Tack och lov har jag i detta nu en vecka och en dag kvar på jobbet - och av dessa är tre lediga dagar! Dessutom sitter jag just nu som en glad människa - dock lite trött på grund av gårdagens stressiga stängning - för jag fick min kollega att byta tider med mig idag. Istället för att stänga jobbar man 10-16...Underbart kort och underbar tid! Yey på det!
Tröttheten de närmaste dagarna har varit nära utmattning. Och jag längtar efter en kort paus som som jag ska ha efter min uppsägning. Den här Marian behöver sömn, mat, träning och så kommer hon komma i balans igen. Och en rejäl dos vänskap och besök av pappan som ska ske det med. Bästa återhämtningen framför sig helt enkelt.
Så trots allt. Trots en lång vecka där kroppen absolut inte pallat. Där knoppen sagt nej och hela allt varit lite känslomässigt upp och ned. Trots allt är jag en glad person idag. Som ska ta tag i jobbiga saker. Som sedan ska skita i jobbiga saker. Träffa människor, kanske hamna på en Perukfödelsedagsfest eller säga hej hej hallå till Dalston. Sedan ska jag peppa peppa peppa inför Lovebox och härliga konsärer hela morgondagen lång. Därför kommer det ändå bli great!
Bjuder till ett leende och säger hej frukost!


Kommentarer
Postat av: Ingmarie

Men, har du sagt upp dig? Jag trodde det var ett bra ställe? Typ ditt drömjobb! (Förutom då den där förbenade stressen emellanåt)

Men huvudsaken är att du mår bra!

2011-07-16 @ 23:16:29
URL: http://blog.nemonisimors.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0