time for time out

Jag sa det i måndags. Det gick inte så bra. Två dagar off slutade ju med att jag jobbade idag. Men nu säger jag det igen: TVÅ DAGAR OFF WOHO:D Just hemkommen från jobb och sitter i skrivande stund med en skål frukt, flingor, nötter, yoghurt och dadlar. Mums. Varvar ner med ljuv musik och drömmer om sömnen som snart är nära!
Ska ta de nästkommande dagarna som de kommer. Träna, vila. Träffa människor och göra härliga saker. Som att springa i skogen (projekt för torsdagen :D), reashoppa och göra londonsaker som igårkväll. Upptäcka ett nytt område, för att sedan befinna sig på en pub och lyssna på väldigt najs musik. Bra kväll.
Jag är i detta nu övertrött, inspirerad, driven och nyfiken. För denna dag var jag på Brick Lane och jag insåg hur många möjligheter det finns i denna stad. Jag är så grymt understimulerad av det jag jobbar med. Men vill inte hem till Lund och plugga. Inte just nu. Men måste göra något - eller i alla fall - befinna mig i en miljö som är mer än bara "att vara". Musik, fotografi, dans, teater, konst, media, böcker....Jag ska satsa och jag ska köra hårt på att hitta något inom detta område. Ett betalt jobb skulle vara underbart - men just nu så tackar jag inte nej till något grymt internship. Har en kick och jag vill så mycket och nu har jag insett vad! Ganska lyckat för en vanlig tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0