och matkavalkaden fortsätter....

Hemkommen från ett grymt bra träningspass på gymmet (20 min uppvärmning och  därefter en timme effektiv träning med egna övningar - jag säger: MUSKLERNA darrar!). Och slänger snabbt ihop en superfood lunch. This is it:
Rödlök och svamp med kryddor, vegetarisk biff, nypotatis i ugn med mozzarella, blandad sallad samt turkisyoghurt sås med mango chutney....
Jag hoppar upp och ned och säger MMMMmmm högt och tydligt.
Det regnar alldeles för mycket just nu. TÄnker att det är lite skönt ändå. Ska krypa ihop i soffan. Inte göra många knop. Pilla navelludd. Äta kaka. Dricka te.
Njääää. Inte riktigt. Ska faktiskt städa lägenheten först. Sen ska jag pilla navelludd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0