livet är bra enkelt och underbart

Sommarfeelingen är definitivt över mig i detta nu. De senaste två dagarna har känts som en underbar kur för sinne och kropp. Gårdagskvällen blev underbar den med. Jaguar Shoes och pizza som inte alls är så där slabbigt äcklig utan underbart fräsch med ett gott glas vin. Chatter med fina flickorna. Bara ben. En öl på en uteservering. Brick lane. Flygplansbyggande. Skratta ont i magen.
Och idag. Har städat. Suttit på favoritplatsen på trappan och skrivit cv i halvskugga. Hängt på Brick Lane hela eftermiddagen. Vi har fortsatt grådagens skrattattacker. Tittat på marknaden. Strosat runt. Njutit totalt fullkomligt övermycket över livet och jag har förälskat mig mer i området och kan inte hålla mig utan vill flytta dit NU! Har bestämt mig. Kreativiteten som finns i området. Allt som händer. Närheten till allt annat. Alla andra underbara delar av Londonland. Soon soon.
Ätit världens godaste hallomiwrap. Hittat finfina smycken för inga pengar alls. Gått loss på juice och kaffe. Kaffekickat sprungit runt och skrattat och bara haft en sån där underbar dag som gör en glad i själen. Livet är enkelt ibland. So true so true.
Och sen har solen varit framme och det är väldigt varmt och härligt och jag har fått linnebrännan. Men den fanns ju redan sen innan. Även kallad löparbränna. He. He....!
Och nu ska benen sträckas ut i en distansrunda i parken.
Bildbomb i miniskala från gårdagskvällen....
Och det är inte blod utan färg på rutan nedan. Men det ser lagom scary ut....

Kommentarer
Postat av: Ingmarie

Ja livet ÄR underbart! Och egentligen ganska enkelt. :-)

2011-07-31 @ 23:46:22
URL: http://blog.nemonisimors.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0