en sanningsdag

En ledig tisdag. Jag ska se mig själv i spegeln och göra alla de där jobbiga erkännanden för mig själv som bara samlats på hög den senaste tiden. Tiden då allt har gått i rasande fart på gott och ont. Men nu är det dags att hitta tillbaka till den där biten av sig själv. Som är mig själv. För det är så lätt att glömma bort sig själv, vem man är och vad man är värd.
Jag börjar med att gymma bort min förkylning (som tyvärr kom i går då trötthetsknivar stack min hals. Halsen är okej idag men snuvigheten regerar. Ett lätt gympass kan mota bort det mesta...)
Ta med en kamera. Ta en bild här och en bild där. Gå till biblioteket här i området. Tillbringa tid i böckernas värld.
Tisdagsdag.

Kommentarer
Postat av: mikaela

åh hoppas din dag blev så bra! vad gött att höra att jag smittade av mig med mina "jag klarar mig för tusan jäkligt bra själv"-ord eller vilka av alla ord det nu var ^^ vi ÄR väldigt bra iaf!! hörs snart igen, massa kramar!

2011-07-20 @ 23:58:37
URL: http://galago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0