yoga, lunch och skoinhandling...

VILKET yogapass. Helt underbart. Kan inte påstå annat. Saknat!
Och vilken lunch. Vilket kaffe. Mumma.
Och vilka skor...jag tog beslutet. Lägga ut pengar på ett par skor till inomhusträning. Yes, men - på REA. Ett bra val - and me lika :) HAr tränat inomhus med ett par sjukt slitna fäktskor, vilka passar bra att ha till cykelpass då jag fortfarande inte anser mig ha råd att köpa ett par äkta cykeldojjor...snart så. Och annars har träningen på pass eller i gym körts i gamla löpardojjor...not so good. Men igår så tog förnuftet över. Körde ju 2 timmars kvällsträning nästan med styrka och cirkelträning. Kände hur mina höftböjar inte gillade behandlingen som skorna gav dem...Så jag fick lov att köpa ett par nya :D
Sitter och surfar runt och läser på om saker som löpning...i sydostasien. Internet förundrar mig!
Kaffe. Bäst. Fick ett konstverk på min supergoda cappuccino :D



Kommentarer
Postat av: Kitchi

Haha, vilken rolig kaffe du fick! ;) + den såg supergod ut (kaffeabstinens!!)

2011-01-20 @ 21:27:03
URL: http://kitchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0