yes it is

Snö frost snö. Vitt. Glittrande. Frisk luft. Snart.
Studera.nu har något emot mig. Dator och teknik - varför så komplicerat? Bävar inför att snart gå och ställa mig i en, antagligen, superlång kö i Telias butik här i staden. För att fixa med min mobil.
Skriver listor, bockar av och bugar och bockar själv för allt som hinns med och även det som man glömmer bort men som man kan göra en dag efteråt. Allt som görs och allt som inte görs.
Ser det positiva med att ibland inte hinna göra tusen olika saker på en och samma gång. Ser det härliga med att inte behöva försöka hinna med allt på samma gång.
Funderar på tålamod. På kroppen och sinnet och hur dessa två fantastiska ting arbetar fint tillsammans.
Känner mig tacksam.
Har just haft en diskussion  om våra morgontidningar och media och Sverige och världen med min pappa. Härligt sätt att avsluta en fredagsmorgon på :)
Fredag och dagen ska bli en superdag. Och jag ska flytta möbler, göra ärenden, träna ett tufft pass, laga supermiddag till en som behöver det och ha kvalitétstid med modern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0