wow - styrka!

Jädrar! Säger bara det. Efter att inte ha kört BodyPump på en och en halv vecka kan jag lugnt säga detta: SKILLNAD stor skillnad denna dag. Positiv skillnad. Kört gym i Lund - så styrkan har funnits. Men nu märks det att musklerna har hunnit återhämta sig och komma igen. Verkligen! Fanns en ny styrka jag typ aldrig haft tidigare. Allt utom ben fick ge mer än allt. Snacka om att armarna darrar just nu...UNDERBART :D

Och jag som var lite orolig då jag vaccinerade mig igår. Över att det skulle kännas i armen. Men icke sa nicke :) Håller i hatten och önskar att jag inte åker på något från vaccineringen. Man vet aldrig med det där luriga!

För övrigt äger instruktörerna på SATS fortfarande. Så grymt bra. Hur ska jag klara mig utan dem...snyft.

Hittade en oldie-goldie bild som jag blir så glad av att se! En av de där väldigt fina höstdagarna då solen strålar och världen brinner! Fotografen till bilden Mikaela och jag vandrade staden runt och om jag inte minns fel fick vi oss också ett fint besök på moderna museet. Tänk - det var bara 2 månader sedan! Galet (är visst lite lätt besatt av det faktum att så mycket hänt 2010 att jag inte förstår att man hunnit med så mycket :-) Men härlig känsla det där! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0