tododododo

Det är dock lika dimmigt idag som det var igår. VIlket betyder att det är en perfekt Maria-drömma-sig-bort-dag!
Sussade sött till klockan åtta denna morgon...mmm...älskar att vakna så sent ;) Haha. Och dessutom lyckades jag med konsten att sova trots att det var hantverkare i huset - sov som en stock helt enkelt :)
Godaste grötfrukosten och ett mycket gott kaffe. En promenad senare kunde jag bara sätta mig på en stol i vårt mysiga kök och bara sitta och surfa runt och kolla massa roliga restips och dylikt. Nu när det som måste göras är gjort är det bara allt roligt kvar att göra. Som att...eh... RESA :D Lite resfebrig idag!
Men nu väntar ett yogapass för att sedan gå på café med min lunchdejt (många luncher ute...hehe...inte helt fel utan väldigt mysigt faktiskt :D).
Yoga nästa helt enkelt. Blev ju inget förra veckan. Hm...SÅ nu så! Annars så är det vilodagen från träning idag...Fast jag känner mig sugen...Men jag vet jag vet. Går inte att köra stentufft varje dag för mig!
Sen hittade jag den här bilden från i söndags. Mys i finaste rummet och pannkakor och finisar. Söndagsmys nummer ett helt enkelt :D



Kommentarer
Postat av: mikaela

åååhåhå flera bilder! myyyys....

2011-01-19 @ 22:52:45
URL: http://galago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0