snabb återhämtningsdryck

Mmmm. Sitter och känner smaken av gudomlig lingonsylt. Mumma mumma. Hemlagad från farmodern - kan inte bli bättre! Söndagslyxa till gröten med en klick lingonsylt. Och en stor kopp kaffe gör mig mycket bättre till sinnes :)
Inte för att lördagskvällen var helt craaazy - men fantastisk! Fint att sitta hemma med ett glas rött och tjattra. För att sedan placera sig på gatan i regnet med ett paraply i hand och besöka Stortorget och fortsätta natten där. Fin kväll helt enkelt!
Och kroppen känns bra! Inget ont - no, no! Ska iväg på lite yoga om en stund (vilodag idag - tar inga risker efter långloppet igår!). Innan PANNKAKSKALAS hägrar. Kan en söndag bli mycket bättre?
Förresten. Efter ett tufft träningspass ska man ju få i sig något inom en halvtimme. Och sedan gärna ät ett ordentligt mål mat inom en timme. Men är man som jag lite svårtäten precis efter träning kan jag varmt rekommendera dett: Mjölk+blåbärssoppa.
Mums.




Kommentarer
Postat av: Jenna

Mjölk + blåbärssoppa lät som en kalasgod kombination :) kan tänka mig att det blir allra godast med röd mjölk om något! Ååh blev riktigt sugen. Ska nog värma upp lite blåbärssoppa och äta/dricka med mjölk till när vi kommer hem frysna efter kvällens biobesök..

2011-01-16 @ 16:54:33
URL: http://jennas.blogg.se/
Postat av: mikaela

det är ju onekligen en snygg dryck iaf ^^ haru fått headern btw? kramis!

2011-01-17 @ 00:26:18
URL: http://galago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0