på gång och på väg!

Måste börja dagen med att rekommendera denna film: "I rymden finns inga känslor". GRYMT bra! Snyggt filmad, bra skådespelare, komisk och bra på att ta upp ett intressant ämne.
FIlmen fick avsluta min fredagskväll. Skrattade och tittade och pratade (efter filmen) med sällskap. Och med en suuupergod ostbricka. Mums!
Var perfekt efter 2 h fokuserad träning. 30 minuter crosstrainer och 1h 30 min cirkelträning. Gick bra. Motiverad - check. Dock lite trögstartad...
Med frukost i magen och lätt kaffepåverkad (host host....:D) njuter jag a lördagsmorgonen.
Dessutom kan jag checka av mammas flytt. ALLA FLYTTAR KLARA (dvs 2 flyttar...men ändå) och allt är iordningfixat och klart! Underbart. Nu är det bara att fokusera på den där resan jag ska iväg på :)
Mitt största problem där är bikinniproblemet.
Det säljs ju INGA. Nada. Förutom någon på stadium som kostar skjortan...och mina gamla ska vi inte prata om. Suck och stön helt enkelt hehe.
Annars är jag grymt bra förberedd.
Hittills.
För en gångs skull.
Men nu blir jag speedy gonzales. Får skylla mig själv över att jag sitter här och knapprar på tangenterna.
Ett pulsCykel pass ska köras.
Blir inte stentufft idag. Men så fortsätter lördagsmorgonen.
Om jag nu kommer iväg!
Inte dagens frukost, men en lunch häromdagen som bestod av typisk frukostmat... frukt och yoghurt med nötter och müsli, surdegsbröd och kaffe. Frukost till lunch och middag är bara fantastiskt ibland!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0