lördagsdag! (lördag - redan...)

I'm back. I Lundalivet och Skånelandet. Efter en 8h biltur igår kan jag konstatera att landet Sverige är målat i vitt, att solen lyste fantastiskt vackert över ett dramatiskt landskap och att jag får lika ont och lika mycket träsmak i baken min av att åka bil i mer än en timme som jag fick min förra långa bilfärd. Tryggt att veta att vissa saker inte förändras - som träsmak i baken :)
Ett flyttdygn som genomfördes med effektivitet var ändå ett dygn som var väldigt, väldigt låångt. Städa, städa, städa och allt annat som skulle fixas. Två tidsoptimister (vilket betyder jag och min pappa) - jag ibland kvittar det hur effektiv och energisk man är. Det tar ändå tid...hehe.
Glatt kunde jag iaf konstatera detta igår: 17km tuuung snölöpning i snöstormens tecken tog lång tid att springa. Men efter lite vila samma dag hade jag ändå ork att köra överkropp på gymmet. OCH! Jag kände inte av dessa torsdagsövningar igår. Lägg till drygt 4 timmars kvälls/natts/morgonstädning på det. Inget - jippeyey!
Därför säger jag inte nej tack till att ta en skön promenad i ett väldigt mjölkigt Lund nu. En promenad upp till ett litet gym vid namn Gerda!


Kommentarer
Postat av: Jenna

Japp helt klart aftereight-feeling på minttu+oboy :) världens godaste värmande drink så här års! Vad skönt att flytten är över! minns bara när vi flyttade in hit till vår lägenhet.. gaah det var bedrövligt! 4 trappor upp o ned utan hiss ;) wohoo!

2011-01-10 @ 20:57:03
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0