en söndag

Kollade bilder och hittade en sommarbild. SNART springer jag i tunna kläder igen. Längtar!
Igår, när jag rensade och packade ner mitt rum hos mamman hittade jag en sak som jag tappade bort i tidig vår förra året. Helt knas - speciellt med tanke på att jag trodde att det försvunnit i stockholmo. Mitt pulsband var det iaf som jag hittade! Ett  nytt kostar ju runt 800 riksdaler - därför har jag inte köpt ett nytt sen jag tappade bort det. Bra bra - med tanke på att jag hittade det yey :D
Fick även kassa in lite fina pengar. Ägnade lördagskvällen och början på natten till att passa barn i ett superhäftigt hus. Älskar lägenheter, hus, byggnader - deras linjer, dess estetistik. Eller deras "fulhet". Arkitekt? Något att bli kanske? :)
Söndag. Och nu väntar yoga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0