på plats i Lund igen

Regn och åter regn. Som öser ner. Och inte gör det mig något. Eftersom det har passat alldeles perfekt med mina mysplaner för denna dag. Resa från Österlen till Lund. Luncha med Tina och säga hej på Tehuset. Sitta under ett tag och läsa. Dricka kaffe och prata med en Julia på Gräddhyllan i x antal timmar. Laga god mat. Och blåbärspaj. Perfekt regndag. Helt enkelt!
Så jag är tillbaka till Lund. Känns bra. Nästan två dagar i mitt paradis men det kändes som mycket längre. Fick ännu en underbar dag igår som spenderades på bästa sätt. I form av ett kort "långpass" på 18 km. 18 km sol, regn, hav, skog, njutning njutning njutning njutning. God lunch. Besök på Kronovalsslott och svenskt bryggkaffe och kardemummabulle. Mys med mamman. Läsa läsa läsa. Fortsätta cykla runt som en galning i skogen och lite var stans. Och sitta och titta ut över ett hav.
Saker och ting. Kan falla lite på plats. Lite sådär så att man förstår vilka beslut man ska ta och faktiskt vill ta för att kunna hitta en väg till en person i balans. Det gillas.
Och på lördag är det tillbaka till Londonland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0